ترامپ 10 پله از بایدن عقب افتاد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نظرسنجی که به طور مشترک از سوی رویترز و مرکز سنجش افکار عمومی ایپسوس منتشر شد؛ حاکی از آن است که جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا، یک ماه مانده به برگزاری رقابت 3 نوامبر (13 آبان) و تنها 2 روز بعد از آنکه نتیجه تست کرونای دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور مثبت اعلام شد؛ فاصله خود را با رقیب جمهوریخواه به 10 پله افزایش داده است. این به آن معنا است که طی چند هفته گذشته، بایدن موقعیت خود را یک تا دو امتیاز بهبود بخشیده است.

ترامپ 10 پله از بایدن عقب افتاد

همچنین، اکنون اغلب آمریکایی ها فکر می کنند چنانچه ترامپ ویروس کرونا را جدی گرفته بود؛ می توانست از ابتلا به این بیماری اجتناب کند.

از میان افراد واجد شرایط شرکت در رای گیری ماه نوامبر که در نظرسنجی رویترز مشارکت کردند؛ 51 درصد حامی بایدن بودند حال آنکه این رقم برای ترامپ 41 درصد است. 4 درصد به نامزدهای مستقل رای می دهند و 4 درصد هم هنوز تصمیم خود را نگرفته اند.

اغلب مردم آمریکا از تداوم شیوع کرونا به شدت نگرانند و طبق نظرسنجی رویترز، 65 درصد از آنها از جمله 9 نفر از هر 10 دموکرات و 5 نفر از هر 10 جمهوریخواه، بر این باور هستند که رعایت مسائل بهداشتی، احتمال ابتلای ترامپ به کرونا را کم می کرد.

همزمان 57 درصد مردم آمریکا از عملکرد ترامپ در مهار کرونا ناراضی هستند که این رقم در مقایسه با هفته گذشته، 3 درصد بیشتر است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1849

به "ترامپ 10 پله از بایدن عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ 10 پله از بایدن عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید