ترامپ دوشنبه به جورجیا می رود، سرنوشت اکثریت و اقلیت مجلس سنا

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا در ادامه جنگ قدرت در این کشور امروز شنبه در پیامی توییتری از حضورش در کارزار انتخاباتیِ حمایت از دو کاندیدای مجلس سنا در ایالت جورجیا خبر داد.

ترامپ دوشنبه به جورجیا می رود، سرنوشت اکثریت و اقلیت مجلس سنا

رئیس جمهور کنونی آمریکا در این باره نوشت که دوشنبه شب در جورجیا در کارزار انتخاباتی برای حمایت از دو کاندیدای سنا در آستانه انتخابات پنجم ژانویه حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، انتخابات در ایالت جورجیا بسیار حیاتی بوده و سرنوشت اکثریت و اقلیت جمهوری خواهان و دموکرات ها در مجلس سنا را مشخص خواهد کرد. در صورت برنده شدن دموکرات ها، اعضای دو حزب 50-50 خواهند شد و اکثریتی وجود نخواهد داشت و طبق قانون معاون رئیس جمهور حرف آخر را خواهد زد.

بنابراین اگر جمهوری خواهان انتخابات سنا را ببازند، دچار اقلیت سیاسی خواهند شد و به دلیل اکثریت دموکرات در مجلس نمایندگان، حیات سیاسی جمهوری خواهان تا 2022 که انتخابات میان دوره ای است؛ به خطر می افتد.

گفتنی است که رقابت دیوید پردو جمهوریخواه و آساف جوان نیز به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برای این دو حزب برخوردار است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2416

به "ترامپ دوشنبه به جورجیا می رود، سرنوشت اکثریت و اقلیت مجلس سنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دوشنبه به جورجیا می رود، سرنوشت اکثریت و اقلیت مجلس سنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید