بیا بازی در صدر گیشه آمریکا

به گزارش هنجس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم سینمایی بیا بازی در رتبه نخست این هفته گیشه آمریکا قرار گرفت و فیلم های رابرت دنیرو و لیام نیسون را پشت سر گذاشت.

بیا بازی در صدر گیشه آمریکا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی بیا بازی یک فیلم مهیج ترسناک از کمپانی فوکس فیچرز و آمبلین است که اولین هفته اکرانش را در ایالات متحده رقم زد و مورد توجه نسبی مخاطبان قرار گرفت.

این اثر با اکران در 2183 سینما تنها 3.15 میلیون دلار فروخت که البته برای صدرنشینی در گیشه بی رونق هالیوود در روز های کرونایی کافی بود.

میزان استقبال از فیلم ها در آمریکای شمالی به دلیل بسته بودن سینما ها در نیویورک و لس آنجلس (دو بازار حیاتی سینما) به طرز قابل توجهی کاهش یافته است. با توجه به شعبه های سینمایی که بسته شده اند، استودیو ها برای اکران پروژه های پرخرج خود با احتیاط عمل می کنند. به همین خاطر استودیو ها فیلم های کوچک تری مثل بیا بازی، مرد تو خالی و جنگ با پدر بزرگ را روانه سینما ها می کنند. این فیلم ها در افزایش میزان نرخ بلیت فروشی ناپیروز بوده اند.

با این حال فیلم بیا بازی فراتر از پیش بینی هایی که 2 الی 2.5 میلیون دلار بود، ظاهر شده است و با توجه به کم بودن تعداد سینما های در حال فعالیت، نسبتاً پیروز بوده است. طبق آمار کام اسکور، حدود 50 درصد از سینما های آمریکای شمالی باز هستند.

بودجه تولید بیا بازی 9 میلیون دلار بوده است. فروش خارجی این فیلم در حالی که بیشتر کشور ها در اروپا به دلیل افزایش موارد مبتلا به کرونا دوباره در تعطیلی فرو رفته اند، 574 هزار دلار بوده است.

بسیاری از تحلیلگران باکس آفیس این فیلم را پیروز می دانند چرا که افتتاحیه ای مثل فیلم های دزد صادق و جنگ با پدر بزرگ داشته که ستارگانی مثل لیام نیسون و رابرت دنیرو در آن نقش آفرینی می کنند.

در گیشه آمریکا فیلم سینمایی دزد صادق با بازی لیام نیسون در نقش اصلی، در هفته سوم اکران 1.4 میلیون دلار فروخت و در جایگاه دوم قرار گرفت. جنگ با پدربزرگ که چهار هفته در سینما ها اکران شده است 1.1 میلیون دلار فروخت تا مجموع درآمدش از گیشه آمریکا 11 میلیون دلار شود و به جایگاه سوم برسد. انگاشته کریستوفر نولان با فروشی زیر یک میلیون دلار به جایگاه چهارم رسید و فروش جهانی آن هم 347 میلیون دلار شده است. مرد تو خالی در هفته دوم به جایگاه پنجم رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2019

به "بیا بازی در صدر گیشه آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیا بازی در صدر گیشه آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید