به روزرسانی جدید گوگل فون در نسخه بتا

به گزارش هنجس بلاگ، بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط کاربران گوگل فون گزارش شده است، به نظر می رسد نسخه بتای جدید این برنامه قابلیت اجا در هر نوع تلفن همراهی را داراست.

به روزرسانی جدید گوگل فون در نسخه بتا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این برنامه از ماه آوریل به مرور وارد گوشی های مختلفی شد، این در حالی است که در ابتدای ارائه نسخه اولیه این برنامه، گوگل فون فقط در گوشی های خاصی قابلیت اجرا داشت.

بیشتر بدانید:

اطلاعاتی جدید از گوشی گوگل پیکسل 5 منتشر شد

بازگشت گوگل مپس به اپل واچ

نسل بعدی گوشی های هوشمند گوگل تاشو است؟

بر اساس گزارش های جدید، اکنون گوگل فون، روی دستگاه های سامسونگ و وان پلاس نیز به راحتی اجرا شده و کار می نماید. افون بر این می توانیم تأیید کنیم که این برنامه در وان پلاس 8 پرو نیز کار می نماید. اگر مایلید این برنامه را در گوشی خود نصب کنید کافیست سری به پلی استور بزنید و این برنامه را نصب کنید.

البته توجه داشته باشید که این برنامه فعلا در نسخه بتا در دسترس است و متأسفانه بهترین ویژگی گوگل پیکسل یعنی غربالگری تماس نیز برای دستگاه های دیگری غیر از تلفن های پیکسل در ایالات متحده در دسترس نیست. ما مطمئن هستیم که گوگل میخواهد این ویژگی را در آینده در دسترس دستگاه های غیر پیکسل قرار دهد، زیرا بسیاری از مردم در سراسر دنیا هر روز با تماس های آزاردهنده روبرو می شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1521

به "به روزرسانی جدید گوگل فون در نسخه بتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی جدید گوگل فون در نسخه بتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید