باید الگوی های پیروز بصورت عملی و عینی به نسل جوان شناسانده شود

به گزارش هنجس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران امروز شنبه با معرفی هشت کارآفرینی که بیشترین امتیازات را از داوران این جشنواره کسب کردند، طی آیینی با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و برخی مدیران معرفی و تجلیل شدند .

باید الگوی های پیروز بصورت عملی و عینی به نسل جوان شناسانده شود

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،در این مراسم به کارآ فرینان برتر که پیروز شدند سال 99 در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و صنایع تبدیلی خوش درخشیده و الگویی برای پیروزیت دیگر کارآفرینان بویژه جوانان شوند، لوح تقدیر و جوایز اهدا شد.

مدیران عامل شرکت های صنایع فرش و موکت بابل، ماشین سازی شمال، ماشین گستر جویبار، صنعت تکامل غذا، فراگردش گستر، ترز رایان افزار، یزدان مطهار قائم وسطی و شرکت تعاونی حضرت ابوالفضل ساری کارآفرینان برتر سال 99 مازندران بوده اند.

احمد حسین زادگان در این مراسم با بیان اینکه باید الگوی های پیروز بصورت عملی و عینی به نسل جوان شناسانده شود، گفت: باید با حذف موانع و بستر سازی زمینه فعالیت کارآفرینان را در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه کارآفرینان سرداران حوزه اقتصادی هستند، از تلاش کارآفرینان استان قدردانی کرد که توانستند در شرایط سخت اقتصادی افتخارات خوبی را در زمینه های مختلف اقتصادی کسب نمایند.

استاندار مازندران با اشاره به این که هم اکنون 1050 هکتار زمین به عرصه شهرک های صنعتی استان اضافه شده است، گفت: این امر بستر مهم برای ورود سرمایه گذاران در این استان است.

حسین زادگان بیان نمود: بسترهای جدید مانند زراعت چوب و اقتصاد دریامحور به ظرفیت اقتصادی استان اضافه نموده شد که در ایجاد اشتغال و ارتقای اقتصادی موثر است.

وی ادامه داد: در شورای مصاحبه و بخش خصوصی تلاش داریم تا از سرمایه گذاران حمایت کنیم و با تسهیل گری ورود سرمایه گذاران به حوزه اقتصادی، گردشگری و غیره را به خوبی فراهم کنیم.

حسین زادگان به ظرفیت اوراسیا اشاره کرد و گفت: می توان با بهره گیری از ظرفیت بازارهای صادراتی کشورهای حاشیه خزر و عضو اتحادیه اوراسیا برای رونق اقتصادی استان گام های خوبی برداشت.

استاندار مازندران با اشاره به این که امروز همه ظرفیت های کشور و نظام برای رونق تولید پای کار هستند، بیان نمود: هدف اساسی از حمایت از کارآفرینان و تولیدنمایندگان؛ حفظ اشتغال موجود و رونق تولید است.

وی گفت: اگر چه کرونا و تحریم شرایط را برای تولیدنمایندگان و کارآفرینان سخت کرده است اما ما مکلفیم بدون ملاحظات اجتماعی و اداری کمک حال تولیدنمایندگان باشیم.

استاندار مازندران گفت: سعی کردیم در حوزه گردشگری دریایی زمینه فعالیت سرمایه گذاران فراهم کنیم و تولید تنها راه توسعه کشور است.

احمد حسین زاد گان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه نمود: در نظر گرفته سه لکه برای منطقه آزاد مازندران یک طرح مطالعه شده و کاملا کارشناسی بوده است و با توافق همه جانبه تمامی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تهیه و ارائه شده بود.

وی شرح داد: در پشت سر مصوبه دولت و مجلس در تعریف سه لکه برای منطقه آزاد مازندران یک کار جمعی و کارشناسی نهفته است و این طرح در واقع مبتنی بر خرد جمعی است و همه باید با پرهیز از هرگونه اختلاف در تحقق آن همراه باشند.

استاندار مازندران گفت : کسانی که نامه نگاری می نمایند بدانند ، برای من حسین زادگان این موضوع اصلا مطرح نیست که در زمان استانداری من و با پیگیری هایی که اجرا شده است در دولت تدبیر و امید این طرح مصوب شد . برای من و مجموعه کارشناسانی که این طرح را ارزیابی و تدوین کردند و همه آنانی که برای تصویب آن تلاش نمودند ، اصل توسعه و پیشرفت مازندران است و قطعا مخالفت ها و نامه نگاری هایی که انجام می شود به زیان استان است.

حسین زادگان تاکید کرد : منطقه آزاد حق مسلم مردم مازندران است و همه باید از آن بهره مند شوند. واگرایی ، حب و بغض و اعمال سلیقه بدترین آفت برای توسعه مازندران است و استان سرسبز و پرپتانسیل ما را بدبخت کرده است.

استاندار مازندران شرح داد: از اعضای محترم شورای نگهبان می خواهیم تا با نگاه کارشناسی به این طرح نگاه و آن را بررسی نمایند و مردم مازندران را در برخورداری از شکوفایی اقتصادی خرسند نمایند.

وی اضافه نمود: مازندران در سه منطقه غرب، مرکز و شرق به خاطر شرایط اقلیمی و آبی و خاکی دارای ظرفیت های زیر ساختی متفاوتی است، به همین دلیل سه لکه منطقه آزاد در استان مطرح شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران ایجاد منطقه آزاد در استان را مطالبه عمومی با قدمت حدود سه دهه ای برشمرد و تاکید کرد: انتظار داریم این مطالبه بحق و به تاخیر افتاده مردم استان هر چه زودتر محقق شود و دیگر به تاخیر نیفتد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3184

به "باید الگوی های پیروز بصورت عملی و عینی به نسل جوان شناسانده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید الگوی های پیروز بصورت عملی و عینی به نسل جوان شناسانده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید