بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، گاردین امروز در سرمقاله خود با اشاره به روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نوشت: قدرت از یک مرد خطرناک به مرد دیگری رسید که می خواهد کشورش را به سمت آرامش سوق دهد اما باید گفت دموکراسی آمریکایی همچنان در خطر و تهدید است.

بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد

در این نوشتار آمده است: مراسم تحلیف شاهد حضور توده های مردم برای تبریک به رئیس جمهور جدید نبود و بیش از 25 هزار نفر از مأموران گارد ملی برای کنترل و نظارت بر فرایند انتقال قدرت درمیان نگرانی ها از ویروس کرونا و نیز خشونت سیاسی هواداران ترامپ و حمله به ساختمان کنگره حضور داشتند.

این روزنامه انگلیس با بیان اینکه ترامپ بافت اجتماعی و سیاسی آمریکا را با دروغ های وقاحت بار و وحشی گری تمام و نفرت انگیز پاره پاره کرد نوشت: اگرچه بعضی در آمریکا و اروپا نفس راحتی کشیدند اما هنوز صندلی آمریکا خود را باز نیافته است و همچنان بحران های داخلی و چالش ها وجود دارد؛ تمام آن چیزی که بایدن می تواند انجام دهد آغاز برای درمان این بحرانهاست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2498

به "بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید