ایرتاکسی در سیستان و بلوچستان یکی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان است

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل پهناوری استان و بعد مسافت میان شهرستان ها، طرح تاکسی های هوایی یکی از ظرفیتهای سرمایه گذاری استان است.

ایرتاکسی در سیستان و بلوچستان یکی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان است

ماندانا زنگنه در ملاقات با مشاور مالی قرارگاه قدس استان که در دفتر این معاونت برگزار گردید، با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف از جمله صنایع دریا محور، پتروشیمی، شیلات، بازرگانی و غیره اضافه نمود: با توجه به وسعت استان و وجود فرودگاه های متعدد، اجرای طرح ایر تاکسی در مسیرهای مختلف پروازی آن هم بدون استفاده از برنامه پروازی که به خودی خود موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد، تردد در سطح استان را تسهیل خواهد بخشید.

وی بیان نمود: تاکسی هوایی یک هواپیمای سبک یا حتی فوق سبک است که می تواند با حداقل ظرفیت ممکن یعنی چیزی در حدود ظرفیت یک تاکسی یا اتوبوس معمولی، در مسیرهای کوتاه جا به جا گردد و استان ظرفیت بهره بردن از این تاکسی و سرمایه گذاری در این بخش را دارد.

زنگنه اضافه نمود: براساس گفته دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته طرح تاکسی های هوایی در ایران مجوز گرفته و بهمن ماه سال جاری اولین پرواز خود را از فرودگاه مهرآباد انجام می دهد و این در حالی است که سیستان و بلوچستان می تواند مقصدی مناسب برای این گونه پرواز ها باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2123

به "ایرتاکسی در سیستان و بلوچستان یکی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرتاکسی در سیستان و بلوچستان یکی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید