اون بالاخره ظاهر شد

به گزارش هنجس بلاگ، کیم جونگ اون پس از سه هفته غیبت، پر انرژی و با لباسی نامعمول در انظار عمومی ظاهر شد.

اون بالاخره ظاهر شد

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه دیلی میل، کیم جونگ اون که لباس معمول خود یعنی کت و شلوار سیاه و خاکستری بر تن نداشت، در نشست دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کارگران کره شاقتصادی با پیراهن سفید حاضر شد.

گرچه کیم جونگ اون فاصله از مقام ها را حفظ کرده بود اما سایر اعضای حزب علی رغم خطر کروناویروس بسیار نزدیک به یکدیگر نشسته بودند.

این نشست هفته ها پس از شایعات در خصوص بیماری شدید رهبر کره شاقتصادی برگزار شد.

تصاویر منتشر شده از خبرگزاری رسمی کره شاقتصادی نشان می دهد که اون در سلامت کامل در سیزدهمین نشست کمیته سیاسی حزب حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کره شاقتصادی، در این نشست درباره مسائل حساس در توسعه اقتصادی کشور و بهبود استاندارد زندگی مردم بحث و مصاحبه شده است.

در اواسط ماه آوریل، کیم جونگ اون در جشن تولد پدربزرگ خود، بنیانگذار کره شاقتصادی، کیم ایل سونگ حضور نداشت. به همین دلیل شایعاتی درباره مرگ یا بیماری احتاقتصادی وی پدیدار شد. حدس ها بر این بود که رهبر کره شاقتصادی نمی تواند بدون کمک بایستد، به طور عادی قدم بردارد یا در حالت زندگی نباتی قرار داشته باشد. با این حال، در تاریخ 2 ماه مه، آخبرگزاری رسمی کره شاقتصادی عکس هایی از وی در مراسم افتتاح یک کارخانه جدید منتشر کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1029

به "اون بالاخره ظاهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون بالاخره ظاهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید