افشای اطلاعاتی که سهامداران این نمادهای بورسی را شاد کرد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در جریان معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل بیش از 40 هزار واحد رشد کرد تا رکوردی تازه را در زمینه رشد روزانه به ثبت برساند. در این میان تقریبا تمام نمادها در محدوده مثبت و صف خرید معامله شدند و در کل روز پربازدهی را برای بورس رقم زدند. معاملات بسیاری از نمادها نیز به دلیل نوسان 50 درصدی قیمتی متوقف شد و از سوی دیگر برخی نمادها نیز به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف و ب نمادهای خود را متوقف دیدند. در این گزارش با بررسی وبسایت کدال به بررسی گزارش های افشای اطلاعات این نمادها پرداخته ایم.

افشای اطلاعاتی که سهامداران این نمادهای بورسی را شاد کرد

شرکت ریل سیر کوثر (حسیر) طی اطلاعیه ای از نتایج برگزاری مزایده اجرا شده در تاریخ 10 اردیبهشت امسال خبر داد. مزایده ای که بر اساس آن قرار بود 14 درصد از سهام (750 هزار سهم) شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس متعلق به حسیر در آن به فروش برسد. بر اساس اطلاعات مندرج در کدال شرکت تک زراندیشان نوآور با مبلغ 315 میلیارد ریال برنده این مزایده شد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت (وصنعت) نیز امروز خبر افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب را روی کدال بارگزاری کرد. بر اساس این اطلاعیه 100 میلیون سهم بانک خاورمیانه با سودآوری 969 میلیارد ریال به فروش رسیده است. فروشی که تقریبا 33 درصد کل فروش سال گذشته این شرکت بوده است.

شرکت صنایع غذایی مینوشرق (غمینو) نیز طی اطلاعیه از تغییر قیمت محصولات خود به واسطه افزایش قیمت گندم و به تبع آن آرد مصرفی، شکر و سایر مواد اولیه خبر داد. بر این اساس نرخ برخی از محصولات این شرکت از تا 10 تا بیش از 30 درصد افزایش خواهد یافت. این شرکت در سال گذشته 969 میلیارد ریال از فروش محصولات خود درآمد کسب کرده بود.

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر (کویر) نیز در گزارشی از امضای قراردادی با کارگزاری آگاه در خصوص سبدگرانی این شرکت خبر داد. ارزش این قرارداد که از تاریخ 10 اردیبهشت اجرایی شده و به منظور نگهداری پرتفوی سهام شرکت های بورسی و فرابورسی منعقد شده است بیش از یکهزار و 257 میلیارد ریال است.

شرکت تولیدی چدن سازان (چدن) نیز در اطلاعیه خود از واگذاری 3.44 درصد سهام شرکت غلتک سازی سپاهان با ارزش 438 میلیارد ریال خبر داده که موجب سودآوری 425 میلیارد ریالی برای این شرکت شده است. با این واگذری درصد مالکیت چدن در فسازان به 58.33 درصد کاهش یافت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 779

به "افشای اطلاعاتی که سهامداران این نمادهای بورسی را شاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعاتی که سهامداران این نمادهای بورسی را شاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید