افزایش 70 تا 100 درصدی موارد بستری و مرگ ومیر مبتلایان به کرونا

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مورد افزایش 70 تا 100 درصدی موارد بستری و مرگ ومیر ناشی از ابتلا به کرونا در استان هشدار داد.

افزایش 70 تا 100 درصدی موارد بستری و مرگ ومیر مبتلایان به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، حمیدرضا رشیدی نژاد اعلام کرد: شهرستان های استان کرمان در حال حاضر در شرایط قرمز، نارنجی و خطر متوسط قرار دارند، ضمن اینکه ما در استان از ابتدای شیوع بیماری همه گیری نداشتیم چون اوایل بیماری، مردم خوب رعایت می کردند.

رشیدی نژاد ادامه داد: مردم کم کم به این بیماری مبتلا خواهند شد اما باید شیب درگیری را ملایم کنیم تا بهداشت و درمان بتواند به ارائه خدمات بپردازد. ضمن اینکه منطقه جنوب استان به دلیل هم مرز بودن با دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان، بیشتر درگیر بیماری است.

وی گفت: در حال حاضر 468 فرد در بیمارستان های استان بستری هستند، همچنین تعداد ترخیص شده ها نیز افزایش یافته که امیدواریم به تعداد مساوی یا نزولی برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کاهش تجمعات و شرکت نکردن در مراسم یکی از راه های کاهش ابتلا به کروناست ضمن اینکه در حال حاضر ظرفیت تخت بستری به اندازه مراجعه کنندگان داریم، اما اگر رعایت نکنیم با بحران عدم جوابگویی ظرفیت بیمارستان ها روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: متوسط مرگ ومیر ناشی از ابتلا به کرونا در استان کرمان تا یک ماه گذشته حدود یک تا 2 نفر بود که این آمار در یک ماه اخیر به 4 نفر افزایش یافته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1164

به "افزایش 70 تا 100 درصدی موارد بستری و مرگ ومیر مبتلایان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 70 تا 100 درصدی موارد بستری و مرگ ومیر مبتلایان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید