اعتبار 600 میلیاردی شهرداری برای خرید اتوبوس

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از انعقاد تفاهم نامه خرید 800 دستگاه اتوبوس با یک شرکت خودروساز داخلی اطلاع داد و گفت: سال جاری 600 میلیارد تومان بودجه در شهرداری برای خرید اتوبوس در نظر گرفته شده است.

اعتبار 600 میلیاردی شهرداری برای خرید اتوبوس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره انعقاد تفاهم نامه شرکت واحد اتوبوسرانی با شرکت ایران خودرو دیزل گفت: امروز تفاهم نامه همکاری جهت خرید 800 دستگاه اتوبوس و مینی بوس با شرکت ایران خودرو دیزل منعقد شد که از این 800 مورد 15 مورد مربوط به خرید اتوبوس و 300 مورد مربوط به خرید مینی بوس بود.

وی اضافه کرد: از محل این تفاهم نامه کلان قرارداد خرید 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس نیز منعقد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: اعتبار خرید این اتوبوس ها از شهرداری تهران و اوراق مشارکت اسلامی تأمین می گردد و برنامه هایی داریم که به غیر از شرکت ایران خودرو دیزل با سایر سازندگان داخلی اتوبوس نیز تفاهم نامه و قرارداد هایی داشته باشیم.

ترفع اعلام کرد: سال جاری 600 میلیارد تومان بودجه در شهرداری تهران برای خرید اتوبوس در نظر گرفته شده است و 250 اتوبوسی که امروز قرارداد خرید آن منعقد شد، 5 ماه پس از پرداخت واریز هزینه آن به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1184

به "اعتبار 600 میلیاردی شهرداری برای خرید اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 600 میلیاردی شهرداری برای خرید اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید