ادعای ترامپ: واکسن کرونا تا انتخابات آماده می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس جمهور آمریکا، علیرغم نظر متخصصان بهداشتی آمریکایی، مدعی شده تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور احتمالاً واکسن کرونا در بازار های آمریکا عرضه خواهد شد.

ادعای ترامپ: واکسن کرونا تا انتخابات آماده می گردد

به گزارش خبر گزاری دانشجو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شده که واکسن این بیماری احتمالاً تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور به بازارهای کشورش عرضه خواهد شد.

به نوشته وبگاه ایندیپندنت، اظهارنظر ترامپ در حالی مطرح شده که متخصصان بهداشتی مطرح آمریکایی و متخصصان دیگر در کاخ سفید چنین سناریویی را بعید می دانند.

جرالدو ریورا نویسنده آمریکایی و مجری شبکه فاکس نیوز روز پنجشنبه با دونالد ترامپ در این زمینه مصاحبه کرد.

ترامپ در پاسخ به سؤال این مجری مبنی بر اینکه آیا او معتقد است واکسن کرونا قبل از روز برگزاری انتخابات ماه نوامبر، آماده می گردد گفت: به نظرم در بعضی موارد بله و احتمالاً پیش از [انتخابات آماده خواهد شد]. اما درست حول و حوش همان زمان است.

بر اساس نظرسنجی شبکه خبری ان بی سی، کمتر از یک سوم آمریکایی ها به دونالد ترامپ درباره همه گیری کرونا اعتماد دارند.

ترامپ پیش از این مدعی شده بود که عملکرد آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا در قیاس با دیگر کشورها خوب بوده است.

این در حالی است که آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه ای ادعای ترامپ را رد نموده و گفته که این کشور بدترین شرایط دنیا را دارد.

ترامپ همچنین اخیراً در مصاحبه با جاناتان سوان خبرنگار وبگاه آکسیوس مدعی شد درباره شیوع کرونا، همه چیز تحت کنترل است. خبرنگار از او پرسید: چطور تحت کنترل است؟ هر روز 1000 آمریکایی می میرند. ترامپ در جواب گفت: آنها می میرند. درسته. همینه که هست!

بر اساس گزارش سایت دانشگاه جان هاپکینز، تا به امروز 4 میلیون و 826 هزار و 861 نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 158 هزار و 321 نفر جان خود را از دست داده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1472

به "ادعای ترامپ: واکسن کرونا تا انتخابات آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای ترامپ: واکسن کرونا تا انتخابات آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید