آمریکا مرگ 2000 فرد مبتلا به کرونا را تأیید کرد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه برای دومین روز پیاپی نزدیک به 2000 مورد مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کووید -19 را ثبت کرد.

آمریکا مرگ 2000 فرد مبتلا به کرونا را تأیید کرد

بدین ترتیب، شمار جانباختگان این بیماری مهلک درخاک آمریکا اکنون به 15000 نفر نزدیک می گردد.

این در حالی است که یکروز پیش از آن نیز (سه شنبه) دانشگاه جان هاپکینز اظهار داشت که نزدیک به دو هزار نفر طی 24 ساعت گذشته در آمریکا بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. طبق آمار این دانشگاه تا ساعت هشت عصر سه شنبه یک هزار و 939 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا جان باخته اند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده در وبگاه آماری ورد ا مترز، تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز 400 هزار نفر عبور کرد و در تازه ترین آمار به 406 هزار نفر رسیده است.

بسیاری در آمریکا مدیریت و عملکرد دولت ترامپ در مقابله با بحران شیوع کرونا را به شدت مورد انتقاد قرار داده و دولت ترامپ را ناتوان از مدیریت بحران دانسته اند.

تعداد کل مبتلایان به کرونا در دنیا در حال حاضر یک میلیون و 469 هزار نفر است و آمریکا بیشترین آمار بیماران مبتلا به کرونا در دنیا را داراست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 609

به "آمریکا مرگ 2000 فرد مبتلا به کرونا را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا مرگ 2000 فرد مبتلا به کرونا را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید